Ποιοι Υπουργοί απέτυχαν στη διαχείριση της κακοκαιρίας; | Οι ‘μοιραίοι’ της Κυβέρνησης | Ονόματα
Το τι (δεν) πέτυχε ο ΣΥΡΙΖΑ με την πρόταση δυσπιστίας το αναλύσαμε σε προηγούμενο άρθρο μας.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!Τα λάθη της Κυβέρνησης τα αναφέραμε σε άρθρα μας τις προηγούμενες μέρες. Είναι όμως σαφές πως πρόσωπα διαχειρίστηκαν την κακοκαιρία. Οι ευθύνες έχουν ονοματεπώνυμο. Ας δούμε τι συνέβη στην κυβέρνηση.
Βασική αιτία της αποτυχίας της Νέας Δημοκρατίας είναι οι επιλογές του Κυριάκου Μητσοτάκη. Πάντα τη μέγιστη ευθύνη την έχει ο καπετάνιος του πλοίου.
Ως επιλογές εννοούμε άκαπνους υπουργούς και κυβερνητικά στελέχη που επιλέχθηκαν προσωπικά από τον πρωθυπουργό για να συγκροτήσουν τη βασική ομάδα διακυβέρνησης της χώρας.
Αυτοί που στις κρίσεις, στις στιγμές που η χώρα αντιμετωπίζει τεράστιο πρόβλημα, δείχνουν την ανεπάρκειά τους, την αδυναμία τους να βγουν μπροστά
Ποιοι διαχειρίστηκαν την κρίση με τον χιονιά; Ποιοι πήραν τις αποφάσεις στις κρίσιμες στιγμές;
Έγινε, σύσκεψη πριν από την κακοκαιρία .Ποιοι πήραν μέρος;
Ο Άκης Σκέρτσος, ο Χρήστος Τριαντόπουλος, ο Χρήστος Στυλιανίδης και ο Κώστας Καραμανλής.
Και ποιοι ενεπλάκησαν στην υπόθεση; Ο Τάκης Θεοδωρικάκος, ο Γεραπετρίτης, ο Γιώργος Πατούλης, ο Στέλιος Πέτσας.
Αυτή είναι η ομάδα κρούσης
Ο Άκης Σκέρτσος που κρίνεται αποτυχημένος και στην υπόθεση της πανδημίας. Εχουμε εκατόμβη νεκρών κάθε μέρα εξ ου και κρίνεται αποτυχημένος. Πολιτικός άκαπνος, προερχόμενος από το ΠΑΣΟΚ.
Αυτός ο άνθρωπος είναι ο πιο έμπιστος άνθρωπος του Μητσοτάκη. Παίζει ενεργό ρόλο στο Μαξίμου, δίνει εντολές στους πάντες, έχει αλαζονικό ύφος σύμφωνα με πληροφορίες ανθρώπων που κάνουν ρεπορτάζ.
Ο Γιώργος Γεραπετρίτης, δικηγόρος του Γιώργου Παπανδρέου. Πώς βρέθηκε στον στενό πυρήνα των ανθρώπων του Μητσοτάκη άγνωστο. Ο άνθρωπος που έχει κατηγορηθεί ότι για λόγους συγγενικούς ευνοεί συγκεκριμένη εργολαβική κι ενεργειακή εταιρεία στη χώρα, είναι κι αυτός ο δεύτερος πυλώνας εξουσίας στο Μαξίμου.
Ο άνθρωπος που είχε συνομιλητή έναν υπόδικο τηλεπαρουσιαστή ασκεί πολιτική σε υψηλό επίπεδο. Ουδέποτε έχει εκλεγεί ουδέποτε δοκιμάστηκε αν είναι ικανός ή όχι πριν επιλεχθεί από τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Ο Χρήστος Τριαντόπουλος διαχειρίζεται εκατομμύρια ευρώ που τα μοιράζει κατά το δοκούν, ειδικά στην κατακαμένη Εύβοια.
Ο Χρήστος Στυλιανίδης που μας είπε στη Βουλή ότι είχε δουλειά πριν και ήρθε να βοηθήσει την πατρίδα αλλά δεν είναι Μεσσίας.
Θεωρείται γραφειοκράτης καριέρας στις Βρυξέλλες. Δυστυχώς δεν έχει ούτε το φιλότιμο να παραιτηθεί μόνος του πριν τον παραιτήσουν χρησιμοποιώντας τον σαν Ιφιγένεια. Να παραιτηθεί από ευθιξία κι ας αποφασίσει ο Πρωθυπουργός αν θα την κάνει δεκτή την παραίτησή του.
Ο Κώστας Καραμανλής, υπουργός Μεταφορών και Υποδομών. Οι κακές γλώσσες λένε πως έγινε υπουργός λόγω επιθέτου. Πάντως τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς… δεν μετέφεραν τίποτα κατά την πρόσφατη κακοκαιρία, ενώ ο συνωστισμός σε αυτά βοηθά την υπερμετάδοση της covid-19.
Ο Γιώργος Πατούλης, υπερεκτιμημένος αυτοδιοικητικός, αλλά με τον τρόπο του επικοινωνιακός. Έγινε περιφερειάρχης στη μεγαλύτερη περιφέρεια της χώρας, διαχειρίζεται προϋπολογισμό εκατοντάδων εκατομμυρίων, αλλά η Αττική είναι αθωράκιστη.
Περισσότερο μας απασχόλησε ο Πατούλης για τη σύζυγό του και τον πρόσφατο χωρισμό τους, παρά για το έργο του στην Περιφέρεια.
Ο Τάκης Θεοδωρικάκος. Πίστευε ότι θα γίνει αρχηγός της ΝΔ ο Κυριάκος Μητσοτάκης και τον βοήθησε αρκετά στο να γίνει και πρωθυπουργός.
Διαλυμένη αστυνομία αλλά κατά τα άλλα αισθάνεται περήφανος για τη δουλειά του. Ο υπουργός που λέει σε φίλους του «εγώ έχω δύο φίλους και δεν με νοιάζουν οι άλλοι. Τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τον Γρηγόρη Δημητριάδη», τον πρωθυπουργικό ανιψιό δηλαδή.
Ο Στέλιος Πέτσας, ένας πολιτικός που έγινε γνωστός για την ομώνυμη λίστα. Βγαίνει μπροστά γιατί ο πανέξυπνος Μάκης Βορίδης ξέρει πότε να εκτεθεί και πότε όχι.
Αυτοί είναι οι «μοιραίοι» του Μητσοτάκη που μάλιστα φροντίζουν να δημιουργούν και την αίσθηση παντοδυναμίας του Πρωθυπουργού.
Το πρόβλημα είναι πως τις αποτυχίες των προσώπων αυτών δεν της πληρώνει ο Μητσοτάκης μόνο. Αυτό είναι πολιτικό ζήτημα.
Τις πληρώνει ο ελληνικός λαός κι αυτό είναι ζήτημα ουσίας. Αν μάλιστα είχαμε νεκρό στην Αττική Οδό θα ήταν ζήτημα ζωής