Σκλαβενίτης – ΑΒ Βασιλόπουλος | Γιατί επενδύουν σε πολλά τετραγωνικά

Σκλαβενίτης - ΑΒ Βασιλόπουλος | Γιατί επενδύουν σε πολλά τετραγωνικά

Ένα ισχυρό επενδυτικό διακύβευμα βρίσκεται το τελευταίο χρονικό διάστημα στο προσκήνιο της στρατηγικής των δύο μεγαλύτερων αλυσίδων σούπερ μάρκετ της Ελλάδας. Ο λόγος για τις Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη και την ΑΒ Βασιλόπουλος, εταιρείες οι οποίες επενδύουν αυτή την περίοδο στην ενδυνάμωση του δικτύου καταστημάτων τους με μεγάλες αίθουσες καταστημάτων άνω των 2.500, ήτοι με την προσθήκη υπερμάρκετ, τα οποία έρχονται να απαντήσουν στην παρούσα καταναλωτική συγκυρία που φέρνει η πανδημία και στην απαίτηση των καταναλωτών για μεγάλους χώρους. 

Του Γιώργου Λαμπίρη

Το νέο μεγάλο κατάστημα για τον Σκλαβενίτη στην Εθνική Οδό

Και οι δύο επιχειρήσεις προχωρούν σε κινήσεις για να ενισχύσουν το δίκτυο σημείων πώλησης που διαθέτουν, με μεγάλα καταστήματα επιφάνειας άνω των 2.500 τ.μ. Ο Σκλαβενίτης που ήδη διαθέτει 32 καταστήματα αυτής της τυπολογίας, προερχόμενα από τη συμφωνία εξαγοράς της Μαρινόπουλος, ενισχύει αυτή την περίοδο το δυναμικό του με την δημιουργία του υπερμάρκετ που πρόκειται να κατασκευάσει εντός του 2022 στον κόμβο της Νέας Φιλαδέλφειας, στην παλαιές εγκαταστάσεις της αντιπροσωπίας Mava – Renault, του Αλέξανδρου Μανιατόπουλου στην Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας. Πρόσφατα η αρχιτεκτονική μελέτη για το συγκεκριμένο κατάστημα έλαβε την έγκριση του Κεντρικού Αρχιτεκτονικού Συμβουλίου και ο συγκεκριμένος χώρος που πρόκειται να κατασκευαστεί, θα αποτελέσει το 33ο υπερμάρκετ που εντάσσεται στο δίκτυο των Ελληνικών Υπεραγορών Σκλαβενίτη. 

super market 768x535 1
Σκλαβενίτης – ΑΒ Βασιλόπουλος | Γιατί επενδύουν σε πολλά τετραγωνικά

Δύο νέα υπερμάρκετ σε Πειραιώς και Κηφισίας ετοιμάζει το 2020 η ΑΒ Βασιλόπουλος

Σε ό,τι αφορά την ΑΒ Βασιλόπουλος, στην οποία η έλλειψη μεγάλων καταστημάτων άνω των 2.500 τ.μ. φαίνεται ότι στοίχισε αρκετά σε επίπεδο πωλήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αυτή την περίοδο δημιουργεί δύο τέτοια καταστήματα. Το πρώτο εξ αυτών θα βρίσκεται στη συμβολή των οδών Πειραιώς και Κηφισού, όπου αυτή την περίοδο η εταιρεία ανάπτυξης και εκμετάλλευσης ακινήτων, Ten Brinke, αναπτύσσει retail park. Πρόκειται για το εμπορικό πάρκο που πρόσφατα απέκτησε ο όμιλος Φουρλή μέσω της θυγατρικής Trade Estates ΑΕΕΑΠ.

Σε αυτό η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι μία από τις επιχειρήσεις που έχουν μισθώσει χώρο για την κατασκευή ενός καταστήματος Mega ΑΒ. Ταυτόχρονα, αυτή την περίοδο η πολυεθνικών συμφερόντων αλυσίδα κατασκευάζει ένα ακόμη μεγάλο κατάστημα επί της λεωφόρου Κηφισίας σε έκταση του Ιδρύματος Μιμηκόπουλου, λίγο πριν από τον κυκλικό κόμβο της Αττικής Οδού στο Μαρούσι.

Και αυτό το κατάστημα θα είναι ένα Mega ΑΒ, ενώ τόσο το εν λόγω όσο και το προαναφερόμενο της Πειραιώς θα είναι έτοιμα βάσει χρονοδιαγράμματος εντός του 2022.

Πηγές με γνώση της αγοράς ανέφεραν πρόσφατα στο Capital.gr ότι η έλλειψη μεγάλων καταστημάτων φάνηκε στη διάρκεια της πανδημίας για την ΑΒ Βασιλόπουλος, δεδομένου ότι το σύνολο των καταναλωτών αναζητούσαν μεγαλύτερα καταστήματα για να κάνουν με μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια έναντι της πανδημίας, τις αγορές τους. Ωστόσο η επιχείρηση δεν διαθέτει τον αριθμό που διατηρεί ο Σκλαβενίτης, με αποτέλεσμα να προβαίνει αυτή την περίοδο στην ενίσχυσή της κατ’ αυτόν τον τρόπο.

sklavenitis
Σκλαβενίτης – ΑΒ Βασιλόπουλος | Γιατί επενδύουν σε πολλά τετραγωνικά

Oι διαρκώς ανοδικές επιδόσεις των μεγάλων καταστημάτων

Xαρακτηριστικό της πορείας που ακολούθησαν τα μεγάλα καταστήματα σούπερ μάρκετ, είναι ότι εντός του 2021 οι αίθουσες με επιφάνεια άνω των 2.500 τ.μ. (υπερμάρκετ) παρουσίασαν την μεγαλύτερη αύξηση – της τάξεως του +8,1% – στις πωλήσεις τους, όπως προκύπτει από στοιχεία της Nielsen IQ.

Σε ρυθμό ανάπτυξης, αν και αρκετά πιο συγκρατημένο, ακολούθησαν οι μικρότερες αίθουσες, έως 400 τ.μ, κινούμενες με +1,5%, γεγονός που σημαίνει ότι οι αγοραστές επιλέγουν και τα μικρότερα καταστήματα για την ευκολία τους, αλλά και τα καθημερινά τους ψώνια.

Στα 550 εκατ. ευρώ ο τζίρος των προϊόντων Bazaar 

Σημειώνεται εκτός των άλλων ότι τα υπερμάρκετ προσφέρουν την δυνατότητα πώλησης προϊόντων bazaar – ενδύματα, υποδήματα, ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά, είδη κήπου – λόγω των μεγαλύτερων διαθέσιμων χώρων στα συγκεκριμένα καταστήματα.

Να σημειωθεί ότι τα προϊόντα bazaar εντός του 2021 αντιστοιχούσαν στο 6% των συνολικών πωλήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου, ήτοι σε ποσό 550 εκατ. ευρώ. Συνολικά η συγκεκριμένη κατηγορία σύμφωνα με στοιχεία της NielsenIQ κατέγραψε άνοδο κατά 14,9% σε πωλήσεις στη διάρκεια του περασμένου έτους.

vasilopoulos
Σκλαβενίτης – ΑΒ Βασιλόπουλος | Γιατί επενδύουν σε πολλά τετραγωνικά

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.