Λεντούδης, Στεφάνου, Χατζηγιάννης στην Ουκρανία | Tι συμβαίνει;

Λεντούδης, Στεφάνου, Χατζηγιάννης στην Ουκρανία

Με τα πλοία των Ελλήνων εφοπλιστών πραγματοποιείται το μεγαλύτερο μέρος των μεταφορών της Ουκρανίας μέσω του διαδρόμου σιτηρών της χώρας, όπως αναφέρουν δημοσιεύματα.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

Πάνω από 60 ελληνικές ναυτιλιακές αντιπροσωπεύουν το 1/4 όλων των εξερχόμενων ταξιδιών και το 1/3 των εξαγωγών.

Όσον αφορά τους πρωταγωνιστές;

Σύμφωνα με το tradewinds είναι η Evalend Shipping του εφοπλιστή Κρίτωνα Λεντούδη, οι αδελφοί Στεφάνου και o Kύπριος πλοιοκτήτης Ανδρέας Χατζηγιάννης.

Και μπορεί οι Τούρκοι, σύμφωνα με τα στοιχεία, να πραγματοποιούν περισσότερα ταξίδια από τους Έλληνες, ποσοστό περίπου 29% του συνόλου, ωστόσο, λόγω του μικρού μεγέθους των πλοίων τους μεταφέρουν μόλις το 14% του συνολικού φορτίου που εξάγεται από την Ουκρανία.

Να θυμίσουμε ότι το πρώτο ελληνικό πλοίο που χρησιμοποίησε πέρυσι το ναυτιλιακό διάδρομο της Ουκρανίας ήταν ένα bulker της Evalend Shipping, το χωρητικότητας 28,400 dwt Danny Boy (κατασκευής 2005).

Οι Έλληνες πλοιοκτήτες ήταν αυτοί που είχαν χρησιμοποιήσει περισσότερο και τον προστατευόμενο από τον ΟΗΕ διάδρομο της Μαύρης Θάλασσας, μέσω του οποίου πάνω από 30 εκατομμύρια τόνοι τροφίμων έφυγαν από την Ουκρανία μεταξύ Αυγούστου 2022 και Ιουλίου 2023, πριν η Ρωσία τον μπλοκάρει αποχωρώντας από τη συμφωνία.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *