Last updated on 14 Απριλίου, 2021 at 08:28 μμ
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!Το θέμα των ημερών είναι ο Μεγάλος Περίπατος της Αθήνας, που δυστυχώς έχει εξελιχθεί στον Μεγάλο Γολγοθά των Αθηναίων.
Εντελώς ξαφνικά οι Αθηναίοι οδηγοί βρέθηκαν απέναντι σε κλειστές λωρίδες με αποτέλεσμα λίγα χιλιόμετρα απόστασης να διανύονται βραδέως και με απίστευτη ταλαιπωρία.
Ο Μεγάλος Περίπατος, εκτός των διαμορφωμένων οδών Δ. Αρεοπαγίτου και Αποστόλου Παύλου, περιλαμβάνει την διαδρομή Β. Αμαλίας, Β. Όλγας, Ηρώδου Αττικού, Β. Σοφίας, Πανεπιστημίου, Αθηνάς, Μητροπόλεως και Ερμού, καθώς και την περιοχή της Πλάκας και του Εμπορικού Τριγώνου. Η παρέμβαση θα περιλάβει και την 28ης Οκτωβρίου, από την Ομόνοια μέχρι την πλατεία Αιγύπτου, για την ενοποίηση του περιπάτου με το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο. Σε επόμενο στάδιο θα υλοποιηθεί και η σύνδεση του Κεραμεικού με την Ακαδημία Πλάτωνος, ώστε να συμπεριληφθεί στον Περίπατο και ο συγκεκριμένος, μοναδικός αρχαιολογικός χώρος. Στόχος είναι στην τελική φάση του έργου, η Αθήνα να αποκτήσει τον πιο όμορφο περίπατο της Ευρώπης, με συνολικό μήκος διαδρομής 6,8 χιλιομέτρων.
Η αλήθεια είναι πως ο Μεγάλος Περίπατος είναι ένα φιλόδοξο σχέδιο το οποίο μπορεί πραγματικά να αναβαθμίσει το κέντρο της Αθήνας.
Για να πετύχει όμως χρειάζεται οργάνωση κι όχι βιασύνη. Τα ΜΜΜ δεν μπορούν να ανταποκριθούν στην τεράστια αύξηση των επιβατών που απαιτείται για να λειτουργήσει ο Μεγάλος Περίπατος.
Τα λεωφορεία είναι λίγα και παλιά, με αποτέλεσμα τα δρομολόγια να είναι αραιά και ο κόσμος να συνωστίζεται. Το μετρό είναι το μόνο αξιόπιστο ωστόσο κι αυτό χρειάζεται αύξηση δρομολογίων ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε πως πάρα πολλές περιοχές (πολυπληθείς) δεν εξυπηρετούνται από αυτό.
Τέλος όταν μας λένε οι ειδικοί να αποφεύγουμε το συνωστισμό, πρόστιμα και λουκέτα σε μαγαζιά έχουν γίνει καθημερινότητα κι ο ίδιος ο Δήμος να προκαλεί συνωστισμό στα ΜΜΜ…. Καταλαβαίνουμε όλοι πως κάτι δεν σχεδιάστηκε ορθά.