Brooks Brothers:Αντιμέτωπη με την πτώχευση μετά από 200 χρόνια δραστηριότητας

Brooks Brothers
Getty Images / Ideal Image. Από το 1818, έτος ίδρυσης του πρώτου καταστήματος στο lower Μανχάταν –την ίδια χρονιά, αποσπάται η Φλόριντα από το ισπανικό Στέμμα–, μέχρι την αυγή του 21ου αι., η Brooks Brothers θα «ράψει» κοστούμια για τους 37 από τους 43 Προέδρους των ΗΠΑ και στρατιωτικές στολές για τους στρατηγούς του Εμφυλίου Πολέμου

Μετά από 200 χρόνια επιχειρηματικής δραστηριότητας η Brooks Brothers βρίσκεται στα πρόθυρα της χρεοκοπίας.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

Ζήτημα χρόνου θεωρείται πλέον η κήρυξη πτώχευσης της διάσημης εταιρείας ανδρικής ένδυσης, Βrooks Brothers, μετά από σχεδόν 200 χρόνια επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Οι φήμες για κακή οικονομική κατάσταση και για αναζήτηση αγοραστή κυκλοφορούν εδώ και μήνες στον επιχειρηματικό κόσμο, όμως πλέον είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο, η εταιρεία να κηρύξει χρεοκοπία, ακόμα και εντός της εβδομάδας, σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα του Fox Business. 

Όπως αναφέρεται, η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις με διάφορα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα προκειμένου να αντλήσει χρηματοδότηση και να αποφύγει το ενδεχόμενο χρεοκοπίας της, ενώ έχει γίνει γνωστό πως ο CEO της, ο 63χρονος ιταλός επιχειρηματίας Κλαούντιο Ντελ Βέκιο, προσέλαβε την επενδυτική τράπεζα P.J. Solomon, ώστε να διερευνήσει τις πιθανότητες πώλησης ή το σενάριο της χρεοκοπίας της.

Δύσκολη περίοδος για το ιστορικό brand Brooks Brothers

Η εταιρεία Solitaire Partners βρίσκεται σε συνομιλίες με τη Brooks Brothers για να υποβάλει προσφορά μόλις γίνει η πιθανή κατάθεση πτώχευσης.

Η Brooks Brothers από την πλευρά της αρνήθηκε να σχολιάσει εάν η εταιρεία θα υποβάλει πτώχευση. Σε μια δήλωση προς το FOX Business, η εταιρεία είπε: «Κατά τη συνήθη πορεία της επιχείρησης, η Brooks Brothers διερευνά με συνέπεια διάφορες στρατηγικές επιλογές για να τοποθετήσει την εταιρεία σε ανάπτυξη και επιτυχία. Η εταιρεία δεν έχει τίποτα να ανακοινώσει αυτή τη στιγμή».

Ιστορία 200 ετών

Η Βrooks Brothers είναι η παλαιότερη μάρκα και επιχείρηση λιανικής στις Ηνωμένες Πολιτείες. Από το 1818 και για δύο αιώνες, το όνομά αποτελεί συνώνυμο της κλασικής κομψότητας και φινέτσας, η οποία είναι πάντα επίκαιρη.

Πρόκειται για μια μάρκα που έχει εξοπλίσει ενδυματολογικά 40 από τους 45 Αμερικανούς Προέδρους, μεταξύ των οποίων ο Abraham Lincoln, ο John F. Kennedy, ο Theodore Roosevelt, ο Barack Obama. Η Brooks Brothers υπήρξε η επιλογή επιχειρηματιών, όπως ο Gianni Agnelli, ηγετική φυσιογνωμία της Fiat, καλλιτεχνών, όπως ο Andy Warhol, αλλά και σταρ του Hollywood, όπως ο Clark Gable, ο Cary Grant, ο Fred Astaire, η Katharine Hepburn.



Πολλές ταινίες του σύγχρονου κινηματογράφου και γνωστές τηλεοπτικές σειρές φέρουν την ενδυματολογική υπογραφή της Brooks Brothers. Ο George Clooney στο “Up in the Air”, ο John Slattery στην πολυβραβευμένη σειρά “Mad Men”, αλλά και ο γνωστός Αμερικανός τηλεπαρουσιαστής Stephen Colbert φορούν ρούχα της Brooks Brothers. To 2013, στο περίφημο remake του “The Great Gatsby” ο Leonardo Di Caprio έλαμψε στη μεγάλη οθόνη φορώντας ρούχα Brooks Brothers, ενώ η ταινία βραβεύθηκε με το Όσκαρ ενδυματολογίας.



Από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα, η Brooks Brothers παράγει και θα συνεχίσει να παράγει ρούχα απαράμιλλης ποιότητας, που αποτελούν επιτομή της κομψότητας και του διαχρονικού στυλ, μένοντας πιστή στις αξίες πάνω στις οποίες χτίστηκε και για τις οποίες εκτιμάται από τους πελάτες της.

«Να δημιουργείς και να διαπραγματεύεσαι για την καλύτερη ποιότητα με ένα δίκαιο περιθώριο κέρδους και να επιδιώκεις να προσελκύεις τους ανθρώπους που αναζητούν και είναι σε θέση να εκτιμήσουν την ποιότητα του προϊόντος». Κάπως έτσι θα μπορούσε να αποδοθεί η «δήλωση δέσμευσης» που συνέταξε και παρέδωσε στους γιους του, Έντουαρντ, Ελάιζα, Ντάνιελ και Τζον, ο Χένρι Σαντς Μπρουκς – και μέχρι σήμερα αποτελεί τη μία και μοναδική, «ιερή» αρχή της επιχείρησης. Οι «Brooks Brothers» του 1850 ανέλαβαν τα ηνία, όταν η Νέα Υόρκη ήταν πλέον το κέντρο της εμπορικής δραστηριότητας όχι μόνο της Ανατολικής Ακτής αλλά και ολόκληρης σχεδόν της ηπείρου.

Το τρίπτυχο «Quality-Value-Customer Service» που εξασφάλισε την αναγνώριση και την επιτυχία για δύο σχεδόν αιώνες μπορεί να είναι σήμερα πιο επίκαιρο από ποτέ. Το αξεπέραστο “Brooks look”, άλλωστε, θα έχει πάντα ένα ειδικό βάρος και μια «ηθική αξία που παραδίδεται από γενιά σε γενιά», όπως έγραψε κάποτε η Washington Post.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *