Πλοίο υπό ελληνική διαχείριση μετέφερε ρωσικό λιγνίτη στην Τουρκία

Πλοίο υπό ελληνική διαχείριση μετέφερε ρωσικό λιγνίτη στην Τουρκία

Το πλοίο, με το όνομα Stavros, ολοκλήρωσε τη φόρτωση 53.000 τόνων λιγνίτη από το Taman Bulk Cargo Terminal της Ρωσίας στις 29 Αυγούστου. Έφτασε σε λιμάνι κοντά στην πόλη Iskenderun στην Τουρκία στις 5 Σεπτεμβρίου.

Ένα πλοίο το οποίο διαχειρίζεται εταιρεία με έδρα την Ελλάδα μετέφερε λιγνίτη από λιμάνι της Ρωσίας στα τέλη του περασμένου μήνα, μετά την έναρξη ισχύος των κυρώσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το εμπόρευμα, σύμφωνα με στοιχεία του Bloomberg.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

Το πλοίο, με το όνομα Stavros, ολοκλήρωσε τη φόρτωση 53.000 τόνων λιγνίτη από το Taman Bulk Cargo Terminal της Ρωσίας στις 29 Αυγούστου, σύμφωνα με στοιχεία από τις εταιρείες ανάλυσης Kpler και Logistic OS. Έφτασε σε λιμάνι κοντά στην πόλη Iskenderun στην Τουρκία στις 5 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με στοιχεία παρακολούθησης πλοίων του Bloomberg.

Το Stavros ελέγχεται από την Eastern Mediterranean Maritime (Μαρτίνος) με έδρα την Αθήνα. Εκπρόσωπος της εταιρείας αρνήθηκε να σχολιάσει το φορτίο του πλοίου, αλλά είπε ότι δεν θα μπορούσε να υπάρξει παραβίαση των κυρώσεων καθώς ο προορισμός δεν ήταν στην ΕΕ. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, όμως, έχει δηλώσει προηγουμένως ότι οι κυρώσεις ισχύουν για αποστολές λιγνίτη που προέρχονται από τη Ρωσία ανεξάρτητα από τον προορισμό τους.

Η απαγόρευση σχετικά με τον λιγνίτη αναφέρεται τόσο στην «αγορά» όσο και στη «μεταφορά», ανεξάρτητα από τον τελικό προορισμό, ανέφερε ο εκτελεστικός βραχίονας της ΕΕ. Οι κυρώσεις επεκτείνονται επίσης στη χρηματοδότηση και την ασφάλιση από εταιρείες της ΕΕ, ανεξάρτητα από την προέλευση της εταιρείας που παραλαμβάνει το φορτίο.

Δεν είναι σαφές εάν ο λιγνίτης προέρχεται από τη Ρωσία ή σε ποιον ανήκει τελικά το πλοίο, ενώ ο τελικός προορισμός και η χρήση της αποστολής είναι άγνωστοι, σημειώνει το δημοσίευμα.

Το Stavros αναχώρησε από το αγκυροβόλιο 2Β στον τερματικό σταθμό Taman Bulk Cargo και έφυγε από τα ρωσικά ύδατα με προορισμό την Τουρκία, σύμφωνα με τα ναυτιλιακά στοιχεία. Αυτό το σημείο χρησιμοποιείται για τη φόρτωση λιγνίτη, σύμφωνα με το ναυτιλιακό πρακτορείο EISA. Μετά τη στάση του στην Τουρκία, το βύθισμα του πλοίου ήταν μικρότερο από ό,τι όταν έφτασε, σύμφωνα με στοιχεία παρακολούθησης πλοίων του Bloomberg, και αυτό δείχνει ότι είχε ξεφορτώσει σημαντική ποσότητα φορτίου.

Ένας εκπρόσωπος της Κομισιόν αρνήθηκε να σχολιάσει, λέγοντας ότι η επιβολή των κυρώσεων είναι υπόθεση των εθνικών αρχών. Εκπρόσωπος της ελληνικής κυβέρνησης είπε ότι δεν ήταν σε θέση να σχολιάσει.

1486995 naftilia 930 1

Πηγή euro2day

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.