Τέμπη | Τι μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία | Το επίσημο έγγραφο

Τέμπη | Τι μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία | Το επίσημο έγγραφο
Τέμπη | Τι μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία | Το επίσημο έγγραφο

Την ώρα που χιλιάδες πολίτες εκφράζουν την οργή τους με παλλαϊκές πορείες, αναζητώντας δικαιοσύνη για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, νέα στοιχεία γύρω από την τραγωδία που στοίχισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους βλέπουν το φως της δημοσιότητας.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

Ένα από τα ερωτήματα που είχαν τεθεί -αγγίζοντας το όριο της συνωμοσιολογίας σε κάποιες περιπτώσεις- από τις πρώτες ημέρες και αφορούσαν τη σύγκρουση, πέρα από τη σηματοδότηση στις γραμμές των τρένων, ήταν και το τι μετέφερε τελικά η εμπορευματική αμαξοστοιχία 63501 που συγκρούστηκε με το μοιραίο τρένο το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου.

Όπως είχε αναφέρει το de-facto από τα πρώτα στοιχεία που είχαν στην κατοχή τους οι αρμόδιες Αρχές δεν προέκυπτε πως η εμπορική αμαξοστοιχία μετέφερε επικίνδυνα υλικά.

Αυτό αναφέρει και το έγγραφο της Hellenic Train που δόθηκε στη δημοσιότητα και λύνει το μυστήριο, καθώς όπως προκύπτει, τα δύο πρώτα κοντέινερς μετά την μηχανή ήταν κενά φορτίου, βαγόνια με κοντέινερς που είναι εντελώς άθικτα μετέφεραν μπίρες και τρόφιμα, ενώ τα επόμενα μετέφεραν πλάκες σιδήρου που διασκορπίστηκαν από την σύγκρουση στο σημείο.

Τέμπη: Τι μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία - Το έγγραφο που βάζει

Το έγγραφο φέρει την υπογραφή του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας, Maurizio Capotorto, ως απάντηση σε σχετική ερώτηση του προέδρου της «Ελληνικής Λύσης», Κυριάκου Βελόπουλου, προς τη Βουλή των Ελλήνων.

Αναλυτικά το έγγραφο αναφέρει: «Σε απάντηση του ανωτέρω σχετικού έγγραφού σας, με το οποίο μας διαβιβάστηκε η ‘Ερώτηση 2506/03.03.2023′, που κατατέθηκε στη Βουλή των Ελλήνων, από τον Βουλευτή Λάρισας κ. Κυριάκο Βελόπουλο, με θέμα Ανάγκη να διευκρινιστεί το φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας που εμπλέκεται στη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη της 28.02.2023’, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα κάτωθι:

Η εμπορευματική αμαξοστοιχία 63501 της 28.02.2023 περιλάμβανε στην σύνθεσή της (επισυνάπτεται το φύλλο σύνθεσης) συνολικά δεκατρία (13) βαγόνια, εκ των οποίων, κατά την φορά κίνησης της αμαξοστοιχίας, τα πρώτα τρία (3) βαγόνια εκτροχιάστηκαν και ήταν έμφορτα με πλατιά προϊόντα ελασματοποίησης από σίδηρο (λαμαρίνες) και ακολούθως δέκα (10) βαγόνια ήταν έμφορτα με εμπορευματοκιβώτια (container).

Σύμφωνα με τα τηρούμενα αρχεία της εταιρείας μας και κατά δήλωση του πελάτη/διαμεταφορέα σχετικά με το είδος των προς μεταφορά εμπορευμάτων, όπως εξάλλου προβλέπεται από τους εθνικούς και διεθνείς κανονισμούς για τη σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων, το περιεχόμενο των σφραγισμένων εμπορευματοκιβώτιων με την σειρά που αναφέρονται στο φύλλο σύνθεσης, ήταν ως εξής:

Α/Α Προϊόν

4ο ΒΑΓΟΝΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

5ο ΒΑΓΟΝΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

6ο ΒΑΓΟΝΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

7ο ΒΑΓΟΝΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

8ο ΜΠΥΡΕΣ

9ο ΜΠΥΡΕΣ

10ο ΒΑΓΟΝΙ ΣΥΡΜΑΤΑ ΑΠΟ ΣΙΔΗΡΟ

11ο ΒΑΓΟΝΙ ΣΥΡΜΑΤΑ ΑΠΟ ΣΙΔΗΡΟ

12ο ΒΑΓΟΝΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ ΚΕΝΑ

13ο ΒΑΓΟΝΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ ΚΕΝΑ»

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *