BOMBA Πιερρακάκη για διορισμούς | Tι θα γίνει τα επόμενα χρόνια

BOMBA Πιερρακάκη για διορισμούς | Tι θα γίνει τα επόμενα χρόνια

Πιερρακάκης για διορισμούς: Θα έχουμε και τα επόμενα χρόνια όπου θα δοθεί έμφαση στην Πρωτοβάθμια – Φέτος δόθηκε έμφαση στην Ειδική Αγωγή και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

Πιερρακάκης για διορισμούς

Για αξιοποίηση των πόρων για πρόσληψη αναπληρωτών για μόνιμους διορισμούς μίλησε ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κος Κυριάκος Πιερρακάκης στην εκπομπή του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ “ΣΗΜΕΡΑ”, αναφορικά με τη χθεσινή ανακοίνωση 10.000 νέων μόνιμων διορισμών όλων των ειδικοτήτων σε όλες τις βαθμίδες σχολικής εκπαίδευσης πριν την έναρξη του σχολικού έτους 2024-2025.

Ο αριθμός των 10.000 μόνιμων διορισμών για το 2024, το οποίο δεν περίμενε κανένας, αναγνωρίζει την επιθυμία του ΥΠΑΙΘΑ για μείωση του αριθμού αναπληρωτών σταδιακά, επεσήμανε ο κος Πιερρακάκης.

Οπως δήλωσε ο Υπουργός οι μόνιμοι διορισμοί θα καλύψουν τα κενά των συνταξιοδοτήσεων, περί τις 4.500 και για τις υπόλοιπες 5.500 θα αξιοποιηθούν πόροι που δίνονται για πρόσληψη αναπληρωτών.

Από αυτές τις 5.500, τόνισε ο κος Πιερρακάκης, ένα μεγάλο ποσοστό σε πρώτη φάση με την μετατροπή αυτή – πόροι αναπληρωτών από τον τακτικό προϋπολογισμό πάνε σε μόνιμους –  θα κατευθυνθεί σε διορισμούς στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Οταν πήγε να αιτιολογήσει την αναφορά αυτή ο Υπουργός, τον διέκοψε ο δημοσιογράφος, ρωτώντας ως συνήθως κάτι άσχετο, αλλά εικάζουμε ότι ο λόγος είναι ότι στη Δευτεροβάθμια έχουμε πολλές προσλήψεις αναπληρωτών από τον τακτικό προϋπολογισμό), προσθέτοντας ότι στους διορισμούς αυτούς δόθηκε έμφαση στην Ειδική Αγωγή και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Χαρακτηριστικά ανέφερε:

«Αυτός ο αριθμός μόνιμων διορισμών έρχεται πρώτα να αναγνωρίσει ότι πρέπει να μειωθεί ο αριθμός των αναπληρωτών σταδιακά. Σε πρώτη φάση η μεγαλύτερη διαδικασία μετατροπής θα γίνει στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σε ό,τι αφορά τους 5.500 διορισμούς. Γιατί μιλάμε για τα κονδύλια, για τα οποία δίναμε υπό κανονικές συνθήκες για κάλυψη θέσεων αναπληρωτών σε συνεργασία με το υπουργείο Εσωτερικών και το υπουργείο Οικονομικών και είδαμε ότι μπορούμε να αξιοποιήσουμε αυτά τα χρήματα, έχοντας πλέον διαγνώσει συγκεκριμένες οργανικές ανάγκες για να πάμε να κάνουμε μόνιμους διορισμούς».

Για τους διορισμούς στην Πρωτοβάθμια ανέφερε ότι «Τα επόμενα χρόνια που θα συνεχίσουμε την ίδια πολιτική, αξιοποιώντας του πόρους που πήγαιναν στους αναπληρωτές, ο κόσμος θα δει ότι θα κάνουμε το ίδιο και σε άλλες βαθμίδες περισσότερο»

Η φιλοσοφία αυτή θα είναι και για τα επόμενα χρόνια, πρόσθεσε ο Υπουργός Παιδείας, κάτι για το οποίο υπάρχει και η έγκριση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, να έχουμε δηλαδή μόνιμους διορισμούς για να μειώνουμε τον αριθμό των αναπληρωτών.

Σε λειτουργία το «Ψηφιακό φροντιστήριο» για τους μαθητές των απομακρυσμένων περιοχών

Όπως ανέφερε στην συνέχεια, ο υπουργός, το «Ψηφιακό φροντιστήριο» για τους μαθητές των απομακρυσμένων περιοχών είναι ήδη σε λειτουργία, με υλικό από τα μαθήματα Γλώσσας και Μαθηματικών του Γυμνασίου.

Τον Σεπτέμβριο θα λειτουργήσει και το «Ψηφιακό φροντιστήριο»  για τις Πανελλαδικές, με υλικό προετοιμασίας για τις εξετάσεις. 

Για τις ψηφιακές τάξεις υπογράμμισε πως θα συσταθούν σε συγκεκριμένες περιοχές με την εξής διαδικασία: Θα προβλέπεται η φυσική παρουσία τριών καθηγητών των βασικών μαθημάτων στο πεδίο με την ταυτόχρονη ψηφιακή κάλυψη των υπόλοιπων μαθημάτων.

«Η ψηφιακή τάξη δεν μπορεί να λειτουργεί μόνο ψηφιακά, χρειάζεται η φυσική παρουσία καθηγητή, η ψηφιακή κάλυψη της ύλης θα είναι επικουρική», διευκρίνισε.

Για τις πανελλαδικές 

Όσον αφορά τις πανελλαδικές εξετάσεις, ο υπουργός Παιδείας σημείωσε: «Στις πανελλαδικές εξετάσεις δεν μετράνε απόλυτες επιδόσεις, είναι εξετάσεις κατάταξης των μαθητών σε σχολές. Αυτό ισχύει από την ίδρυση των πανελλαδικών εξετάσεων. Παραμένουν οι πανελλαδικές εξετάσεις ένας αδιάβλητος διαγωνισμός κατάταξης. Φέτος, όσο χειροτέρεψαν οι επιδόσεις των υποψηφίων στη Φυσική τόσο βελτιώθηκαν σε άλλα μαθήματα του πεδίου, έτσι ώστε, ενώ υπάρχουν πρωτοσέλιδα για “σφαγές”, η τελική εικόνα των επιδόσεων να είναι εντελώς ή σε κάποιο βαθμό διαφορετική. Χρειάζεται να ξαναδούμε κάποια πράγματα στις εξετάσεις και πριν από αυτό ή παράλληλα με αυτό να δούμε βελτιώσεις στο σχολείο από την πρώτη μέρα που μπαίνει ένα παιδί έως την τελευταία».

Για την λειτουργία των ιδιωτικών πανεπιστημίων

Τέλος, σχετικά με την ίδρυση των ιδιωτικών πανεπιστημίων αποκάλυψε ότι «είμαστε πολύ κοντά στην ίδρυση παραρτημάτων ξένων ιδιωτικών πανεπιστημίων στην Ελλάδα, καθώς υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από αμερικανικά και ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά ιδρύματα, είναι περισσότερα του ενός», παραπέμποντας στο σύντομο μέλλον για επίσημες ανακοινώσεις.

Ειδική αναφορά έκανε ο κ. Πιερρακάκης στα κοινά μεταπτυχιακά των ελληνικών δημοσίων ΑΕΙ με μεγάλα ξένα ΑΕΙ, διευκρινίζοντας πως το πτυχίο αυτού του μεταπτυχιακού θα μετράει κανονικά στην αγορά εργασίας.

«Στη Φλωρεντία υπάρχουν και λειτουργούν με τη μορφή εξάμηνου προγράμματος 41 παραρτήματα αμερικανικών πανεπιστημίων, τα περισσότερα με αναφορά στην αρχιτεκτονική. Στην Ελλάδα γιατί δεν μπορούμε να το έχουμε κάνει για την Αρχαιολογία και τη Φιλοσοφία;», κατέληξε ο υπουργός Παιδείας.

Πληροφορίες especial

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *