Βασιλόπουλος | Ο Rusius ‘αναλαμβάνει’ τον Βασιλόπουλο

Ο Rusius 'αναλαμβάνει' τον Βασιλόπουλο
Ο Rusius ‘αναλαμβάνει’ τον Βασιλόπουλο

“Φρέσκο” αίμα, στην ανώτατη διοικητική ομάδα της ΑΒ Βασιλόπουλος, ο Ολλανδός Kees Rusius ο οποίος ανέλαβε αρχές του χρόνου το vp sourcing capability development, δηλαδή τον συντονισμό των αγορών και των προμηθειών της αλυσίδας. 

Ο Rusius, ο οποίος προέρχεται από την Albert Heijn θυγατρική του Βελγο-Ολλανδικού ομίλου Ahold – Delhaize στον οποίο ανήκει και η ΑΒ, δεν είναι ο μοναδικός ξένος που έχει ενταχθεί στο δυναμικό της αλυσίδας. Eίχε προηγηθεί πριν έναν χρόνο ο Kalle Becker, Senior Vice President Operations. 

Μεταγραφές μέσω των οποίων η αλυσίδα επιδιώκει να ενδυναμώσει αφ ενός το στελεχιακό δυναμικό της και αφ ετέρου τη θέση της στην αγορά. Στη χρήση του 2019, (τελευταίος δημοσιευμένος ισολογισμός) η αλυσίδα είχε εμφανίσει σημάδια κόπωσης, κάτι που είχε αποτυπωθεί στα μεγέθη της.

Οι πωλήσεις της, είχαν διαμορφωθεί στα 1,947 δισ. ευρώ (-1,93% σε σχέση με το 2018), τα κέρδη προ φόρων στα 28,5 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη στα 20 εκατ. ευρώ. 

Ο Rusius ‘αναλαμβάνει’ τον Βασιλόπουλο

Για την περσινή χρονιά, όπου οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ κατέγραψαν ανάπτυξη 10,4% (πηγή: IRI), πηγές της αλυσίδας δηλώνουν ικανοποιημένες για την πορεία της χωρίς να δίνουν περαιτέρω πληροφορίες ποιός ήταν ο ρυθμός ανάπτυξης. 

Αναφορικά με την τρέχουσα χρήση, το βάρος θα δοθεί στην ενίσχυση του δικτύου της. Στο πλαίσιο αυτό έχουν προγραμματιστεί επενδύσεις 50 εκατ. ευρώ, αντίστοιχα κεφάλαια επένδυσε και πέρυσι, και 200 εκατ. ευρώ που σκοπεύει να “ρίξει” για τη μείωση των τιμών και τις προωθητικές της ενέργειες, όπως αναφέρουν πηγές της αλυσίδας στο Capital.gr.

Για τη φετινή χρονιά λοιπόν η AB Βασιλόπουλος σκοπεύει να ανοίξει 70 καταστήματα. Πρόκειται για το πιο “βαρύ” πρόγραμμα ανάπτυξης δικτύου που έχει εφαρμόσει η αλυσίδα τα τελευταία χρόνια, και θα εστιάσει στην γεωγραφική της ανάπτυξη σε περιοχές που δεν έχει ισχυρή παρουσία μέσω κυρίως του συστήματος της δικαιόχρησης. Μοντέλο το οποίο ακολουθεί πιστά τα τελευταία χρόνια.

Το 2016 το δίκτυο της αριθμούσε 384 καταστήματα εκ των οποίων 283 εταιρικά, 87 δικαιόχρησης και 14 χονδρικής. Το 2017 ο αριθμός τους αυξήθηκε στα 412 καταστήματα – 290 εταιρικά, 106 δικαιοχρησης και 16 χονδρικής. Το 2018 το δίκτυο έφθασε στα 460 καταστήματα -298 εταιρικά, 146 δικαιοχρησης και 16 χονδρικής- και το 2019 -τελευταία επίσημα δημοσιευμένα στοιχεία-, το δίκτυο αριθμούσε 510 καταστήματα από τα οποία 304 εταιρικά, 191 δικαιόχρησης και 15 χονδρικής.

Πέρυσι άνοιξαν 7 εταιρικά καταστήματα, και τα υπόλοιπα νέα που λειτούργησαν μεταξύ των οποίων 13 Shop & Go και 17 Shop & Go σε πρατήρια της Shell ήταν από συνεργάτες της αλυσίδας.  

Της Αλεξάνδρας Γκίτση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *