Κρουαζιέρα | Τροχοπέδη στην ανάπτυξη της κρουαζιέρας η έλλειψη υποδομών σε 50 λιμάνια

Κρουαζιέρα | Τροχοπέδη στην ανάπτυξη της κρουαζιέρας η έλλειψη υποδομών σε 50 λιμάνια

Η Ελλάδα διακρίθηκε ιδιαίτερα στον κλάδο της κρουαζιέρας το 2021 καθώς είχε φέτος παρουσία στη χώρα μας το 50% των κρουαζιεροπλοίων που  δραστηριοποιήθηκε παγκοσμίως.

κείμενο Λάμπρος Καραγεώργος

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

Τα παραπάνω ανέφερε ο πρόεδρος της Celestyal Cruises και της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορών ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ) Γιώργος Κουμπενάς μιλώντας πρόσφατα στην ημερίδα με θέμα: Ελληνικός Τουρισμός, μία εθνική υπόθεση.

Μιλώντας στην ίδια ημερίδα ο εκτελεστικός πρόεδρος του ΟΛΘ κ. Αθανάσιος Λιάγκος ανέφερε ότι ο ΟΛΘ εμφανίζει ισχυρή δυναμική στον κλάδο της κρουαζιέρας καθώς από 17 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων το 2021 , για το 2022 είναι προγραμματισμένες 49 αφίξεις ενώ το 60% αυτών είναι home port.

Επίσης σημείωσε ότι οι πληρότητες στις κρουαζιέρες του 2021 ήταν της τάξης του 80%. Και οι δυο ομιλητές συμφώνησαν στην ανάγκη βελτίωσης των υποδομών προκειμένου αν ενισχυθεί η κρουαζιέρα και στις συνέργειες δημοσίου και ιδιωτικού τομέα.

Όπως είπε ο κ. Κουμπενάς, τα κρουαζιερόπλοια προσεγγίζουν πλέον 47-50 ελληνικά λιμάνια, τα περισσότερα εκ των οποίων αντιμετωπίζουν σοβαρές ελλείψεις σε υποδομές.

Να σημειωθεί επίσης ότι σύμφωνα με στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA) σε παγκόσμιο επίπεδο, η επανέναρξη της κρουαζιέρας κατά το 2021 σταδιακή καθώς από το 16% του στόλου της CLIA που λειτουργούσε τον Ιούνιο φτάσαμε στο 56% τον Σεπτέμβριο, ενώ έως το τέλος του έτους προβλέπεται να είναι σε λειτουργία το 80%.

Περισσότερα από 3 εκατομμύρια επιβάτες έχουν ταξιδέψει με ασφάλεια από το περασμένο καλοκαίρι σε κρουαζιέρες σε όλο τον κόσμο, αποδεικνύοντας την αποτελεσματικότητα των πρωτοκόλλων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *