Προσλήψεις αναπληρωτών | Σχέδιο του υπ. Παιδείας για καταγραφή των κενών με ψηφιοποιημένο τρόπο

Προσλήψεις αναπληρωτών | Σχέδιο του υπ. Παιδείας για καταγραφή των κενών με ψηφιοποιημένο τρόπο

Προσλήψεις αναπληρωτών: Σχέδιο του υπ. Παιδείας για καταγραφή των κενών με ψηφιοποιημένο τρόπο

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

Νέο πρόγραμμα για την οριοθέτηση των κενών και των προσλήψεων αναπληρωτών

Σύμφωνα με πληροφορίες του alfavita.gr, το υπουργείο Παιδείας ετοιμάζει σχέδιο για καταγραφή των κενών στα σχολεία με ψηφιοποιημένο τρόπο, ώστε όσοι πρόκειται να προσληφθούν να το γνωρίζουν πολύ νωρίτερα από την 1η Σεπτεμβρίου.

Το σχέδιο θα εφαρμοσθεί από την επόμενη σχολική χρονιά 2024-2025.

Να θυμίσουμε ότι πριν ένα περίπου μήνα μιλώντας στην «Καθημερινή», ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης δήλωνε: «Θα αναπτύξουμε ένα νέο πρόγραμμα όπου θα αποτυπώνονται οι διδάσκοντες σε κάθε σχολείο και το μαθητικό του δυναμικό, ώστε η οριοθέτηση των κενών να γίνεται σε μεγάλο βαθμό αυτόματα με βάση τις προβλέψεις της νομοθεσίας» δήλωσε.

Η δήλωση είχε γίνει με αφορμή τις προσλήψεις αναπληρωτών που με τον τρόπο που γίνονται δημιουργούν μεγάλα προβλήματα στους τελευταίους.

Δημοσιογράφος (Απόστολος Λακασάς): Aκουσα αναπληρωτές να διαμαρτύρονται ότι τους ανακοινώθηκε η πρόσληψη πολύ αργά, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται να φύγουν από τον τόπο καταγωγής τους και να βρουν σπίτι σε απομακρυσμένες περιοχές. Και έχουν δίκαιο. Είναι πρόβλημα που επαναλαμβάνεται ετησίως.

Κυριάκος Πιερρακάκης: Η ανακοίνωση των ονομάτων των αναπληρωτών κοντά στην έναρξη της σχολικής χρονιάς οφείλεται σε συνδυασμό λόγων. Η αποτύπωση των κενών γίνεται με μη βέλτιστο τρόπο. Οι διευθυντές των σχολείων τα δηλώνουν στο σύστημα, και έπειτα αυτά αξιολογούνται από την τοπική Διεύθυνση Εκπαίδευσης, την Περιφερειακή Διεύθυνση και από τις υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας. Αυτό απαιτεί υπερπροσπάθεια από τα στελέχη της εκπαίδευσης κάθε χρόνο.

Θα αναπτύξουμε ένα νέο πρόγραμμα όπου θα αποτυπώνονται οι διδάσκοντες σε κάθε σχολείο και το μαθητικό του δυναμικό, ώστε η οριοθέτηση των κενών να γίνεται σε μεγάλο βαθμό αυτόματα με βάση τις προβλέψεις της νομοθεσίας. Και εάν κάποιος ζητάει να αποκλίνει θα πρέπει να το καταθέσει τεκμηριωμένα. Ο,τι δεν μπορούμε να μετρήσουμε λεπτομερειακά, δεν μπορούμε να το διοικήσουμε όπως θα επιθυμούσαμε ή να το μεταρρυθμίσουμε. Το myschool έχει σε ένα βαθμό την αποτύπωση, αλλά χρειάζεται κάτι πιο ενδελεχές.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *