Υπήρξε η πρώτη αντιπροσώπευση της ιαπωνικής εταιρείας στην Ευρώπη. Μέσα σε έξι δεκαετίες ζωής προχώρησε σε μια σειρά σημαντικών καινοτομιών που την καθιέρωσαν. Για τα γενέθλιά της, εξέδωσε ένα λεύκωμα με τα σημαντικότερα landmarks.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!To 2021 είναι έτος-ορόσημο για την Nissan-Nικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. που συμπληρώνει 60 έτη αντιπροσώπευσης της Nissan και μιας συνεργασίας που ξεκίνησε το 1961.
Με αυτή λοιπόν την αφορμή, η εταιρεία εξέδωσε (αν αυτή είναι η σωστή λέξη επί ψηφιακών λευκωμάτων) ένα τέτοιο 242 σελίδων.
Η αντιπροσώπευση των αυτοκινήτων της ιαπωνικής μάρκας ήταν μάλιστα η πρώτη για τη Nissan σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Συνέβαλε δε όχι μόνο στη διάδοση των ιαπωνικών αυτοκινήτων, αλλά και στην προσλαμβανόμενη από το κοινό υπεροχή της Nissan (το γένος Datsun) ως συνωνύμου αξιοπιστίας, ασφάλειας και τεχνολογικής υπεροχής μεταξύ των ιαπωνικών μαρκών και όχι μόνο.
Το εργοστάσιο στον Βόλο λειτούργησε για 15 χρόνια (1980-1995) αποτελώντας πρότυπο για τη Nissan παγκοσμίως.
Μέσα σε αυτά τα 60 χρόνια, η εταιρεία υπήρξε αναμφίβολα καινοτόμος. Δραστηριότητες όπως το εργοστάσιο στον Βόλο που, πριν πέσει και αυτό θύμα «αγώνων» και «κινητοποιήσεων», λειτούργησε για 15 χρόνια (1980-1995) αποτελώντας πρότυπο για τη Nissan παγκοσμίως, ή η μακρόχρονη παρουσία της στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου, επιβεβαιώνουν το πρωτοποριακό επιχειρηματικό πνεύμα της εταιρείας σε όλη της την πορεία.
Παράλληλα, η εταιρεία συγκρότησε και το δικό της μουσείο ιστορικών μοντέλων από Datsun και Nιssan που έχει στην κατοχή της και φυλάσσονται στις εγκαταστάσεις της στον Ασπρόπυργο – ορισμένα δε από αυτά εκτίθενται κατά καιρούς στην κεντρική της έκθεση. Χαρακτηριστικότερο δε όλων είναι το Nιssan pickup 320 του 1962, ένα σπάνιο, συλλεκτικό μοντέλο, καθώς είναι το πρώτο που ήρθε όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε όλη την Ευρώπη.
Αξίζει τέλος να σημειωθεί πως η επέτειος αυτών των 60 ετών συνεργασίας συμπίπτει με εκείνη των 10 ετών από τότε που η Nιssan παρουσίασε το LEAF, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής στον κόσμο που μέχρι σήμερα έχει «πουλήσει» πάνω από 500.000 κομμάτια.