
Οι 4 Έλληνες στους μελλοντικούς πρωταγωνιστές της ναυτιλίας
Αγαπητοί αναγνώστες, δεν χρειάζεται να σας πω πόσο… ούριος άνεμος πλέει στην ελληνική ναυτιλία.
Ούτε πόσο επιδραστικοί είναι οι Έλληνες εφοπλιστές σε όλο τον κόσμο.
Το γεγονός ότι η Ελλάδα καταλαμβάνει σήμερα το 21% της παγκόσμιας ναυτιλίας κι ότι κάθε 4 ημέρες ένα ελληνικό πλοίο ναυπηγείται στην Κίνα, κάθε 6 ημέρες 1 στη Νότια Κορέα και κάθε 7 ημέρες ένα στην Ιαπωνία, τα λέει όλα.
Όμως, δεν είναι μόνο οι παραδοσιακοί καπετάνιοι, οι παλιοί καραβοκύρηδες που κυριαρχούν.
Το DNA των Ελλήνων έχει τη θάλασσα μέσα του και γι’ αυτό οι επόμενες γενιές εφοπλιστών είναι εξίσου επιδραστικές.
Όπως θα διαβάσετε σε εκτενές ρεπορτάζ στο mononews, η λίστα New Faces του TradeWinds περιλαμβάνει τα 25 πρόσωπα της που αναμένεται να διαμορφώσουν το μέλλον της παγκόσμιας ναυτιλίας.
Οι ανερχόμενοι ηγέτες των θαλασσών που διακρίνονται για τη στρατηγική τους σκέψη, τη δυναμική παρουσία τους και τη φρέσκια προσέγγισή τους.
Ανάμεσα στις 25 προσωπικότητες είναι και 4 Έλληνες, πώς θα μπορούσαν να λείψουν άλλωστε.
Είναι η Ιωάννα Προκοπίου, κόρη του Γιώργου Προκοπίου και CEO των Sea Traders και Prominence Maritime.
Είναι ο Βύρων Βασιλειάδης, ιδρυτής και επικεφαλής του ομίλου εταιρειών V Group ο οποίος πρόσφατα απέκτησε δικά του πλοία, παίρνοντας παράδειγμα από την οικογένεια Λάτση που επηρέασε τη ζωή του, καθώς έχει παντρευτεί με την Εριέττα Κούρκουλου – Λάτση.
Είναι επίσης η Παναγιώτα Χρυσάνθη, CEO της Andriaki Shipping, που ξεκίνησε ως δόκιμος αξιωματικός ενώ ο πατέρας της ήταν πλοίαρχος.
Και τέλος είναι ο Πασχάλης Διαμαντίδης, CEO των ναυτιλιακών Velos Tankers και Velos Dry, που ακολουθεί με επιτυχία τα βήματα του πατέρα του, ισχυρού εφοπλιστή, Διαμαντή Διαμαντίδη.
Σίγουρα είναι κι άλλοι που σιγά – σιγά αναλαμβάνουν το τιμόνι μεγάλων εφοπλιστικών εταιρειών ή «χτίζουν» τις δικές τους δουλειές.