Η ναυμαχία του Αργοσαρωνικού | Ο σκληρός ανταγωνισμός μεταξύ των ναυπηγείων Σκαραμαγκά και Ελευσίνας δημιουργεί έντονο ενδοκυβερνητικό ζήτημα

Ο μεγάλος ανταγωνισμός μεταξύ των ναυπηγείων Σκαραμαγκά και Ελευσίνας ανέδειξε ένα σχεδόν ενδοκυβερνητικό πρόβλημα μέσα στην κυβέρνηση Μητσοτάκη.

Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Το υπουργείο Εθνικής Άμυνας αποφάσισε να δώσει συμβάσεις του Πολεμικού Ναυτικού που σχετίζονται με συντήρηση σκαφών στο ναυπηγείο του Σκαραμαγκά (Προκοπίου) αντί για το ναυπηγείο της Ελευσίνας (Ξενοκώστας).

Ανεπίσημα η δικαιολογία ήταν ότι ο Σκαραμαγκάς έχει μία παράδοση με το Πολεμικό Ναυτικό.

Όμως, το παρασκήνιο λέει ότι ρόλο στο να φύγει η σύμβαση από την Ελευσίνα και να υπογραφεί με τον Προκοπίου έπαιξε η ανάληψη καθηκόντων στην διοίκηση του Σκαραμαγκά από το Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη.

Το πώς δεν είναι ακόμα σίγουρο, όμως πολλά λέγονται.

Δένδιας και Βαρβιτιώτης έχουν (;) καλή σχέση μιας και ανήκαν στο ευρύτερο καραμανλικό στρατόπεδο ωστόσο συγκεκριμένα στελέχη μέσα στο Πεντάγωνο που αποτελούν το «βαθύ κράτος» του υπουργείου προτίμησαν τον Σκαραμαγκά για δικούς τους ιδιοτελείς σκοπούς.

Ναι deep state που κρύβεται πίσω από τη γραφειοκρατία όλα τα κράτη έχουν…

Όπως και να έχει αυτό δημιούργησε αλυσιδωτές αντιδράσεις από την πλευρά Ξενοκώστα.

Είναι γνωστό ότι ο επιχειρηματίας έχει πολύ καλές σχέσεις με υπουργούς (Άδωνις, Χατχηδάκης, Βρούτσης) αλλά και με τον ίδιο τον Πρωθυπουργό με συνέπεια να έχουν ξεκινήσει πιέσεις προς όλες τις μεριές.

Και όχι μόνο. Υπάρχει κίνδυνος από την απώλεια αυτής της σύμβασης, ακόμα και να απολυθούν κάποιοι εργαζόμενοι που βρίσκονται σε φάση συνταξιοδότησης.

Βέβαια, για να είμαστε ειλικρινείς μιλάμε ότι η συγκεκριμένη σύμβαση του Πολεμικού Ναυτικού είναι 7 εκατ. ευρώ, δηλαδή «ψιλικά» για το μέγεθος και τις δυνατότητες των ναυπηγείων και αναρωτιόμαστε αν τελικά «σκοτώνονται» για το ποιος θα είναι πιο κρατικοδίαιτος…

Η πλευρά Ξενοκώστα παραπονιέται σε διάφορους κυβερνητικούς, ότι ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης έχοντας περάσει και από το υπουργείο Ναυτιλίας γνωρίζει καλά ποιες είναι οι συμβάσεις συντήρησης σκαφών είτε του Π.Ν είτε του Λιμενικού.

Δηλαδή, σηκώνει θέμα ότι υπάρχει ένα είδος αθέμιτου ανταγωνισμού στα ναυπηγεία.

Η πλευρά Προκοπίου που έχει επαινεθεί από την πλευρά της κυβέρνησης, (ο Σταικούρας όταν ήταν υπουργός Οικονομικών είχε δηλώσει ότι ο «εφοπλιστής Προκοπίου είναι από μηχανής θεός»), ζητάει ύλη για να μπορέσει να κρατήσει τα ναυπηγεία.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *