Πειραιάς | Συγκοινωνιακός και επενδυτικός κόμβος ο Πειραιάς

Πειραιάς | Συγκοινωνιακός και επενδυτικός κόμβος ο Πειραιάς
απεργία

Σε συγκοινωνιακό και επενδυτικό κόμβο αναμένεται να μετατραπεί ο Πειραιάς το μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου. Τα νέα έργα υποδομής αλλά και επενδυτικά project που βρίσκονται σε εξέλιξη και αναμένεται ολοκληρωθούν μέσα στους επόμενους μήνες, θα αλλάξουν άρδην την όψη της πόλης.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

Της Ελένης Μπότα

Όπως τόνισε προ ημερών ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής μέσα στο 2022 θα δοθεί λύση στο ζήτημα της υπογειοποίησης της Γραμμής 1 (ΗΣΑΠ). Ένα μεγάλο έργο, το οποίο -όπως επισήμανε- συζητείται από το 2008, είχε γίνει μελέτη, αλλά ποτέ δεν έγινε πραγματικότητα.

“Θα είμαστε έτοιμοι μέσα στους επόμενους έξι με οκτώ μήνες, μαζί με το Δήμαρχο, να επικαιροποιήσουμε τη μελέτη και να πούμε πότε θα ξεκινήσει το έργο, πόσα χρήματα θα στοιχίσει, πότε θα ολοκληρωθεί και πως θα χρηματοδοτηθεί”, ανέφερε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Επίσης με γοργούς ρυθμούς προχωρά και η επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό “Αγία Μαρίνα-Πειραιά.

Οι κατασκευαστικές εργασίες βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο κατασκευής και περιλαμβάνει σήραγγα μήκους 7,6 χλμ. και 6 νέους σύγχρονους σταθμούς (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο).

Ήδη το περασμένο καλοκαίρι παραδόθηκαν προς χρήση στο επιβατικό κοινό οι 3 πρώτοι σταθμοί Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια.

Το σύνολο της Επέκτασης της Γραμμής 3 αναμένεται να δοθεί σε εμπορική λειτουργία εντός του καλοκαιριού του 2022.

Ένα από τα σημαντικά έργα της ευρύτερης περιοχής που προετοιμάζεται από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είναι ο τριπλός κόμβος Σκαραμαγκά, που θα αποσυμφορήσει την κίνηση των οχημάτων στη Λεωφόρο Σχιστού και τη Λεωφόρο Αθηνών, ενώ και η αναβάθμιση ανισόπεδου κόμβου Σκαραμαγκά θα βελτιώσει πολύ την κυκλοφορία στην Εθνική Οδό που καθημερινά ταλαιπωρείται από χιλιάδες οχήματα.

Το έργο αυτό που είχε ξεκινήσει από το 2000 και που ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί είναι συνολικού προϋπολογισμού 55 εκατ. ευρώ.

Με την κατασκευή του τριπλού κόμβου Θα υπάρχει νέα σύνδεση της Εθνικής Οδού με τη Λ.Σχιστού, θα ολοκληρωθεί η ημιδιανοιγμένη Περιφερειακή Αιγάλεω, που θα συνδέει τη Λ. Σχιστού με την Αττική Οδό, θα ολοκληρωθούν και θα λειτουργήσουν και ο διανοιγμένες σήραγγες “φαντασματα” στη στροφή στον Σκαραμαγκά και τέλος θα κατασκευαστεί κόμβος που θα συνδέει απευθείας τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά με την Λεωφόρο Αθηνών.΄

Τέλος μέχρι το τέλος του έτους εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός με την κατάθεση των οικονομικών προσφορών για το μεγάλο έργο της υποθαλάσσιας ζεύξης Σαλαμίνας Περάματος.

Ο προϋπολογισμός της σύμβασης ανέρχεται στα 500 εκατ. ευρώ, ενώ το έργο θεωρείται εξαιρετικά σημαντικό, γιατί θα αναβαθμίσει την ευρύτερη περιοχή του Περάματος, αλλά και της Σαλαμίνας. Ειδικότερα θα συμβάλει αφενός μεν στην αποσυμφόρηση σε μεγάλο βαθμό του Περάματος και αφετέρου στην αναβάθμιση της Σαλαμίνας, καλύπτοντας με ταχύτητα και ασφάλεια τις χιλιάδες καθημερινές μετακινήσεις από και προς αυτήν.

Οι επενδύσεις στον Πειραιά

Μεγάλες επενδύσεις έχουν ξεκινήσει και ήδη υλοποιούνται στον Πειραιά. Την άνοιξη του 2024 αναμένεται λειτουργήσει ως Hampton by Hilton Piraeus Μικρολίμανο, ένα από τα παραδοσιακά ξενοδοχεία του Πειραιά, το Μιστράλ. Πρόκειται για μία ιδιωτική επένδυση ύψους 5,5 εκατ. ευρώ, που θα συμβάλλει στον σχεδιασμό για την τουριστική ανάπτυξη του Πειραιά και την αξιοποίηση της κρουαζιέρας.

Επίσης σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες του Piraeus Tower (Πύργος Πειραιά), ενός από τα μεγαλύτερα έργα real estate, το οποίο θα ολοκληρωθεί το 2023 στο λιμάνι του Πειραιά.

Το project αφορά την αποπεράτωση και λειτουργία του Εμποροναυτιλιακού Κέντρου Πειραιά, γνωστού και ως “Πύργου Πειραιά”, σε δημοτικό ακίνητο, επιφάνειας 3.842,32 τετραγωνικών μέτρων, με σχεδιαζόμενη χρήση γραφείων, καταστημάτων, εστίασης και υπόγειου χώρου στάθμευσης, με συνολική δομημένη επιφάνεια 34.623,74 τετραγωνικά μέτρα. Το έργο αποτελείται από κτίριο με δύο υπόγειους ορόφους, ισόγειο, μεσώροφο και 23 ορόφους πάνω από το ισόγειο. H ανάπτυξη θα αφορά ένα βιοκλιματικό κτίριο γραφείων το οποίο στοχεύει να λάβει πιστοποίηση αειφόρου ανάπτυξης βάσει του προγράμματος πιστοποίησης Leadership in Energy and Environmental Design (LEED) σε βαθμίδα Gold.

Οι προτεινόμενες χρήσεις του κτιρίου του “Πύργου Πειραιά” θα κατανεμηθούν σε χώρους καταστημάτων, χώρους γραφείων, χώρους εστίασης, βοηθητικούς χώρους για Η/Μ εγκαταστάσεις και έναν υπόγειο χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων.

Μία νέα μεγάλη επένδυση real estate στο για πολλά χρόνια εγκαταλελειμμένο ακίνητο ακριβώς δίπλα στο γήπεδο Καραϊσκάκη στον Πειραιά βρίσκεται στα σκαριά και αφορά τη δημιουργία συγκροτήματος κτιρίων σύγχρονων γραφείων.

Η επένδυση θα υλοποιηθεί από την εταιρεία 3V στην οποία συμμετέχουν AVAX και DIMAND και το ύψος της θα αγγίξει τα 100 εκ. ευρώ.

Η συνολική επιφάνεια του οικοπέδου αγγίζει τα 18,7 στρέμματα και πρόκειται για μια έκταση – φιλέτο, καθώς γειτνιάζει τόσο με μεγάλους οδικούς άξονες (Λεωφόρο Κηφισού και μέσω αυτού τις Εθνικές Οδούς προς Θεσσαλονίκη και Πάτρα) αλλά και μέσα μαζικής μεταφοράς (μετρό και τραμ)

Στόχος της επένδυσης είναι η δημιουργία συγκροτήματος 4 κτιρίων με σύγχρονα γραφεία, με βιοκλιματικά χαρακτηριστικά, συνολικής επιφάνειας 57.450 τ.μ.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών της αγοράς, ο Πειραιάς διαθέτει ακόμη επενδυτικές ευκαιρίες με το κόστος ανά τετραγωνικό μέτρο να μην ξεπερνά τα 1.400 € για αυτοτελή λειτουργικά κτίρια που βρίσκονται μόλις 50m από το λιμάνι, ενώ διαθέτει κατοικίες που χρίζουν ανακαίνισης σε δελεαστικές τιμές .

“Ο Πειραιάς αλλάζει εικόνα, αποκτά έναν νέο αέρα επενδυτικού ενδιαφέροντος που θα επικεντρωθεί για αρχή στο κέντρο της πόλης και περιμετρικά του λιμανιού στοχεύοντας αρχικά σε εγκαταλελειμμένα αυτοτελή κτίρια που διατίθενται σε ελκυστικές τιμές . Μεγάλο ενδιαφέρον θα αποτελέσει η τύχη εγκαταλελειμμένων κτιρίων που βρίσκονται εντός της ζώνης του λιμένα”, αναφέρουν χαρακτηριστικά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *