Η επένδυση Καραμανλή στα media | Η αλλαγή στάσης από τους καναλάρχες προς το Μητσοτάκη

Η επένδυση Καραμανλή στα media | Η αλλαγή στάσης από τους καναλάρχες προς το Μητσοτάκη

Με εξαιρετικά μεγάλο ενδιαφέρον παρακολουθεί το Μέγαρο Μαξίμου την κινητικότητα που παρατηρείται κατά το τελευταίο χρονικό διάστημα στα media και πιο συγκεκριμένα στα κανάλια. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, από τα λίγα που προλαβαίνει να δει, έχει καταλήξει σε ένα πρώτο συμπέρασμα, που έχει να κάνει με τον κεραυνοβόλο έρωτα των καλαρχών για τον πρόεδρο Ανδρουλάκη. Όπως αναφέρει η στήλη Τhe Big Mouth , ο πρωθυπουργός που είναι αλήθεια ότι γνωρίζει όσο λίγοι την  ιδιοσυγκρασία όλων των καναλαρχών, άρχισε να διακρίνει μια σχετική αποστασιοποίηση των καναλιών, από επιλογές της κυβέρνησης.

Και επειδή ο ίδιος τυγχάνει κατά καιρούς αποδέκτης όλων των αιτημάτων που διατυπώνουν οι ιδιοκτήτες των καναλιών, μπορεί να αξιολογεί επ΄ ακριβώς την κατάσταση. Πάντως για την ιστορία και μόνο να σας πω ότι εκτός από τον Γιάννη Αλαφούζο, που τον είδε τρεις φορές κατά το τελευταίο χρονικό διάστημα, ο Μητσοτάκης, έχει συνομιλήσει τόσο με τον Γιάννη Βαρδινογιάννη (Alpha- Star), όσο και με τον Θοδωρή Κυριακού του ΑΝΤ1. 

karamanlis

Ο Καραμανλής επενδύει μιντιακά

Παραδοσιακά η αγαπημένη εφημερίδα των Καραμανλήδων, πριν ανακαλύψουν τον Κοττάκη και τη «Δημοκρατία», ήταν η «Καθημερινή». Ο πρώην πρωθυπουργός, που όπως όλα δείχνουν έχει ντιλάρει με τον Κυριάκο, την προεδρία της Δημοκρατίας, δεν έχασε ποτέ την εκτίμησή του προς την ιδιοκτησία, τα στελέχη αλλά και τους δημοσιογράφους της ναυαρχίδας του Φαλήρου. Όσοι νομίζατε ότι η σχετική παράδοση τελείωσε είστε βαθιά γελασμένοι, αφού και ο νεότερος επί των Υποδομών Καραμανλής, φρόντισε να χτίσει γέφυρες με την «Καθημερινή».

Τώρα εξηγούνται τα αποθεωτικά σχόλια για τον Σερραίο πολιτικό, που συχνά – πυκνά φιλοξενούνται στις σελίδες της ιστορικής εφημερίδας. Και επειδή πάντα πίσω από τέτοιες ιστορίες, κρύβονται αθώοι άνθρωποι, έψαξα και έμαθα ότι και στην προκειμένη περίπτωση, επιβεβαιώνεται ο σχετικός κανόνας.

Κυκλοφορεί στην αγορά των media ότι ο Σέρβος ιδιοκτήτης της Nova, βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με δύο καναλάρχες. Αν με ρωτάτε τι συζητούν ομολογώ ότι δυσκολεύομαι να σας απαντήσω. Πάντως σίγουρα δεν κουβεντιάζουν για την τιμή της πατάτας.

megaromaximou
Η επένδυση Καραμανλή στα media | Η αλλαγή στάσης από τους καναλάρχες προς το Μητσοτάκη

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *