fbpx

Click Away | O 10λογος του click away | Τι πρέπει να προσέξουν τα καταστήματα

Click Away | O 10λογος του click away | Τι πρέπει να προσέξουν τα καταστήματα
Click Away | O 10λογος του click away | Τι πρέπει να προσέξουν τα καταστήματα

Ξεκινά σήμερα το πρώτο «κρας τεστ» για τη λειτουργία των καταστημάτων, τα οποία θα ανεβάσουν ρολά αλλά δεν θα υποδέχονται καθόλου κόσμο.

Τα εμπορικά καταστήματα θα μπορούν να ανοίξουν προαιρετικά και αποκλειστικά με τη μέθοδο click away.

Με το click away δεν επιτρέπεται η φυσική περιήγηση των καταναλωτών στα καταστήματα. Αντ’ αυτού, θα πρέπει να επιλέξουν τα προϊόντα που θέλουν να αγοράσουν είτε μέσω του e-shop μιας επιχείρησης, είτε τηλεφωνικά.

Μάλιστα προκειμένου να μην προκληθεί συνωστισμός θα υπάρχουν πολύ συγκεκριμένοι κανόνες τόσο για τον τρόπο αγοράς όσο και για τον τρόπο άφιξης στο κατάστημα.

Συγκεκριμένα οι καταναλωτές θα πρέπει να ακολουθούν τα εξής βήματα για τις αγορές τους από τα καταστήματα:

  • παραγγελία μέσω e-shop ή τηλεφωνικώς
  • αναμονή SMS από το κατάστημα για την παραλαβή με ραντεβού σε συγκεκριμένο χρόνο (π.χ. 14:00 με 14:30)
  • ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει στείλει SMS μετακίνησης με τον κωδικό 2 και
  • να έχει μαζί του έγγραφο ταυτοποίησης (ταυτότητα, άδεια οδήγησης) και
  • το αποδεικτικό παραγγελίας (έστω σε email) ή το SMS του καταστήματος
  • με το click away, από τη στιγμή που θα στείλει το SMS θα έχει στη διάθεσή του 2 ώρες για να παραλάβει το προϊόν και να επιστρέψει στο σπίτι του
  • στις ουρές έξω από το κατάστημα δεν μπορούν να βρίσκονται περισσότερα από 9 άτομα (με απόσταση δυο μέτρων), ενώ οι καταστηματάρχες πρέπει να φροντίζουν ώστε η αναμονή να μην υπερβαίνει τα 10 λεπτά
  • οι αγορές με το click away γίνονται αποκλειστικά με χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες (ή μέσω συστημάτων NFC στα κινητά) με POS και όχι με μετρητά
  • η παραλαβή του προϊόντος γίνεται εκτός καταστήματος
  • υπάρχει δυνατότητα επιστροφής/αλλαγής εντός 14 ημερών

Προετοιμασία με πινακίδες στις εισόδους για όσα μαγαζιά δεν έχουν eshop

Για τις επιχειρήσεις που δεν έχουν e-shop η τηλεφωνική παραγγελία είναι μονόδρομος.

Γι’ αυτόν τον λόγο, σε πολλές πόλεις, οι καταστηματάρχες -που δεν έχουν eshop- αναρτούν πινακίδες στα μαγαζιά τους, με τις οποίες ενημερώνουν τους καταναλωτές ότι μπορούν να βγάζουν φωτογραφία τη βιτρίνα και τις τιμές, ώστε στη συνέχεια να κάνουν παραγγελίες.

Τι είναι η πλατφόρμα e-katanalotis

Επιπλέον, για τα καταστήματα που δεν έχουν e-shop οι συναλλαγές θα γίνονται με «ενδιάμεσο» την πλατφόρμα e-katanalotis μέσω της οποίας θα αποστέλλεται δωρεάν και το SMS της αγοράς στους καταναλωτές χωρίς να επιβαρύνεται η επιχείρηση. Να σημειωθεί ότι με τον κωδικό μετακίνησης 2 επιτρέπεται η μετάβαση σε κατάστημα άλλης περιοχής αλλά όχι εκτός της περιφέρειας κατοικίας.

Τι πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις για να μην φάνε πρόστιμο

  • Οι επιχειρήσεις οφείλουν κατά την ημερήσια έναρξη λειτουργίας τους με click away να συμπληρώνουν κατάλογο με τα ραντεβού των πελατών, ο οποίος θα επιδεικνύεται υποχρεωτικά στα αρμόδια ελεγκτικά όργανα.
  • Η αναμονή δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 10 λεπτά και σε αντίθετη περίπτωση θα υποβάλλεται το αντίστοιχο πρόστιμο.
  • Η παραλαβή θα γίνεται μόνο από την είσοδο του καταστήματος και η πληρωμή μόνο ηλεκτρονικά ή με POS.
  • Η «ουρά» έξω από το κατάστημα δεν μπορεί να ξεπερνά τα εννιά άτομα, ενώ θα πρέπει να τηρείται μεταξύ των πελατών απόσταση δύο μέτρων.

• Tι είναι E-shop;

Ένα e-shop ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι “ο τόπος” όπου μια εταιρεία μπορεί να πουλήσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της χρησιμοποιώντας ψηφιακά δίκτυα.Είναι ένα διαδικτυακό κατάστημα όπου οι πελάτες μπορούν να “επισκέπτονται” από οπουδήποτε και ανά πάσα στιγμή χρησιμοποιώντας ένα πρόγραμμα περιήγησης στο internet από το κινητό ή τον φορητό υπολογιστή τους.

• Τι είναι E-commerce;

Το ηλεκτρονικό εμπόριο (E-commerce), το οποίο επίσης αναφέρεται ως διαδικτυακό εμπόριο (Internet commerce), αποτελεί την μεταφορά χρημάτων και δεδομένων για την εκτέλεση συναλλαγών σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα (ή eshop). Είναι ο συνδυασμός καινοτόμων πληροφοριακών και επικοινωνιακών τεχνολογιών , που χρησιμοποιούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shop), για την υποστήριξη και την ολοκλήρωση διαδικαστικών και στρατηγικών καθηκόντων για τις πωλήσεις τους, χωρίς τη χρήση φυσικών αντιγράφων.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο για πολλούς είναι η πώληση φυσικών προϊόντων στο διαδίκτυο, αλλά μπορεί επίσης να περιγράψει κάθε είδους εμπορική συναλλαγή μέσω ηλεκτρονικών μεθόδων.

2 thoughts on “Click Away | O 10λογος του click away | Τι πρέπει να προσέξουν τα καταστήματα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *