Τα λιμάνια που θα συνδεθούν με τους αυτοκινητόδρομους

Τα λιμάνια που θα συνδεθούν με τους αυτοκινητόδρομους
Τα λιμάνια που θα συνδεθούν με τους αυτοκινητόδρομους

Ένα μεγάλο όσο και σημαντικό έργο αναμένεται να δημοπρατηθεί μέσα στις επόμενες ημέρες. Πρόκειται για την οδική σύνδεση της Εγνατίας Οδού µε τον Λιµένα Αλεξανδρούπολης, μέσω της υλοποίησης του έργου “Κατασκευή Ανατολικής Περιφερειακής Οδού Αλεξανδρούπολης”, που αφορά στην κατασκευή συνδετήριου κλάδου µε το λιµάνι Αλεξανδρούπολης και του κόµβου σύνδεσης µε τον κλάδο προς Εγνατία Οδό.

Η υποβολή προσφορών για τον διαγωνισμό έχει οριστεί για τις 5 Αυγούστου και είναι συνολικού προϋπολογισμού 36 εκατ ευρώ. 

Η Ανατολική Περιφερειακή Οδός με μήκος 3,6 χλμ. θα συνδέει το λιμάνι της πόλης με την Εγνατία Οδό και τον κάθετο άξονα Αλεξανδρούπολη-Ορμένινο κάνοντας πολύ πιο γρήγορη την διακίνηση εμπορευμάτων ενώ ταυτόχρονα θα ανακουφίζει την επιβαρυμένη λόγω του λιμανιού κυκλοφορία στο κέντρο της πόλης.

alexandroupoli lng
Τα λιμάνια που θα συνδεθούν με τους αυτοκινητόδρομους

Περιλαμβάνει τυπική διατομή διαχωρισμένης κυκλοφορίας με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και κεντρική νησίδα πλάτους 4 μέτρων (συνολικού πλάτους οδοστρώματος 17μ.).

Έχει σχεδιαστεί ώστε να λειτουργεί ως κλειστή οδός με παράπλευρο δίκτυο, με μήκος 3 χλμ. συν 0,6 χλμ. ο συνδετικός κλάδος με την οδό προς το λιμάνι, 3 ισόπεδους κόμβους και τέσσερις 4 γέφυρες.

Στις εργασίες κατασκευής του έργου εκτός από τις εργασίες οδοποιίας περιλαμβάνονται:

• τα µεγάλα και µικρά τεχνικά έργα (άνω διαβάσεις, οχετοί, τοίχοι αντιστήριξης)

• οι εργασίες αποχέτευσης οµβρίων και αποστράγγισης,

• οι εργασίες σήµανσης- ασφάλισης

• οι εργασίες ηλεκτροφωτισµού κόµβων, γεφυρών κ.λ.π.

• οι εργασίες επένδυσης πρανών µε φυτική γη και υδροσποράς τους

• οι εργασίες Ο.Κ.Ω.

Τα projects διασύνδεσης με μεγάλα λιμάνια της χώρας προκειμένου να διευκολυνθούν οι μετακινήσεις και να ενισχυθεί η εφοδιαστική αλυσίδα, αποτελεί βασική στόχευση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών  προκειμένου να διευκολυνθούν οι μετακινήσεις να ενισχυθεί η η διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας, με αποτέλεσμα η χώρα να γίνει μια ανταγωνιστική πύλη εφοδιασμού της Νοτιοανατολικής αλλά και της Κεντρικής Ευρώπης.

Προ ημερών έπεσαν και οι υπογραφές για την οδική σύνδεση της 6ης προβλήτας του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό, μήκους 3,5 χιλιομέτρων, με ανάδοχο την ΑΚΤΩΡ

Το έργο αφορά την ολοκλήρωση της κατασκευής γέφυρας, μήκους 3,5 χλμ περίπου, εκ των οποίων τα 1,4 χλμ είναι ήδη σε κυκλοφορία, η κατασκευή της οποίας είχε ξεκινήσει παλαιότερα, μένοντας ημιτελής καθώς και την αναβάθμιση του τοπικού οδικού δικτύου στη βιομηχανική περιοχή του Καλοχωρίου.

Η διάρκεια των εργασιών εκτιμάται σε 30 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. 

Η ολοκλήρωση της σύνδεσης είναι κομβικής σημασίας καθώς θα συμβάλει σημαντικά στην περαιτέρω ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του λιμανιού, με την διευκόλυνση της κυκλοφορίας των βαρέων οχημάτων, τη μείωση του απαιτούμενου χρόνου προσέγγισης και απομάκρυνσης από τους χώρους του λιμένα και την αποσυμφόρηση της τοπικής κυκλοφορίας.

Όπως ανέφερε και ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής κατά την διάρκεια υπογραφής της σύμβασης “είμαστε λοιπόν εδώ για να πούμε ότι μία τεράστια εκκρεμότητα παίρνει το δρόμο της και πολύ σύντομα θα ξεμπλοκάρουμε και τη σιδηροδρομική σύνδεση με το λιμάνι έτσι ώστε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης να γίνει ο κόμβος υποδομών και μεταφορών της ευρύτερης Νοτιοανατολικής Ευρώπης”.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *