Αυξάνει αργά αλλά σταθερά ο αριθμός των ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακών εταιρειών που έχουν στόλο η χωρητικότητα του οποίου ξεπερνάει το ένα εκατομμύριο τόνους dw. Από 80 το 2020 ανέβηκαν στις 82 το 2021 σε σύνολο 607 ελληνόκτητων εταιρειών.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!
Αυξάνει αργά αλλά σταθερά ο αριθμός των ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακών εταιρειών που έχουν στόλο η χωρητικότητα του οποίου ξεπερνάει το ένα εκατομμύριο τόνους dw. Από 80 το 2020 ανέβηκαν στις 82 το 2021 σε σύνολο 607 ελληνόκτητων εταιρειών.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!Ελέγχουν συνολικά 3.437 πλοία κατά 98 περισσότερα από το 2020 χωρητικότητας 357.798.962 dwt, αυξημένη κατά 24.249.923 τόνους σε σύγκριση με μία χρονιά πριν. Ο μέσος όρος χωρητικότητας των πλοίων αυτών είναι 104.102 dwt με μέσο όρο ηλικίας τα 9,93 έτη. Σε ποσοστό καλύπτουν το 79% του ελληνόκτητου στόλου έναντι 79,22% το 2020.
Ήτοι αυξήθηκε ο αριθμός των εταιρειών αλλά μειώθηκε ελαφρά η συνολική χωρητικότητα.Τα στοιχεία προκύπτουν από την έρευνα της Petrofin Research του Τεντ Πετρόπουλου. Ως γενική εικόνα, η ανοδική πορεία είναι αξιοσημείωτη αν υπολογίσει κάποιος ότι το 2020, χρονιά της πανδημίας. υπήρξε μείωση του αριθμού τους κατά μία σε σύγκριση με το 2019, από 81 σε 80.
Όμως είχε αυξηθεί ο αριθμός πλοίων που διαχειρίζονταν από 3.362 σε 3.339 αν και η χωρητικότητα του στόλου συνολικά είχε μειωθεί από τα 342,6 εκατομμύρια τόνους dw στους 333,5 εκατομμύρια.Ένα στατιστικό δείχνει ότι συγκρίνοντας τις χρονιές 2020 με 2021 η συνολική χωρητικότητα των 30 μεγαλύτερων ελληνόκτητων στόλων αυξήθηκε από τα 243,6 εκατομμύρια τόνους στα 261,04 εκατομμύρια και αποτελούν το 57,67% της συνολικής ελληνόκτητης χωρητικότητας που ανέρχεται στα 452, 65 εκατομμύρια dwt.