Δόμνα Μιχαηλίδου | Πώς θα αντιμετωπίσουμε τα κενά εκπαιδευτικών που υπάρχουν στα σχολεία μας

Δόμνα Μιχαηλίδου | Πώς θα αντιμετωπίσουμε τα κενά εκπαιδευτικών που υπάρχουν στα σχολεία μας

Δόμνα Μιχαηλίδου: Πως θα αντιμετωπίσουμε του χρόνου τα κενά εκπαιδευτικών που υπάρχουν στα σχολεία μας

H ταχύτητα βάσει της οποίας ανταποκρίνεται το υπουργείο στις υπηρεσιακές μεταβολές.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

«Ποια μέτρα σκοπεύει να πάρει ο Υπουργός προκειμένου από το επόμενο σχολικό έτος, να γίνονται έγκαιρα οι διορισμοί εκπαιδευτικών και να μην επαναλαμβάνεται το φαινόμενο των εκπαιδευτικών κενών» ρώτησε η Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αθηνά Λινού με επίκαιρη ερώτηση, στη Βουλή, τον Υπουργό Παιδείας

Στην παραπάνω ερώτηση απάντησε η υφυπουργός Παιδείας Δόμνα Μιχαηλίδου ως εξής:

«Αυτό μπορεί να έχει δύο λύσεις σε δύο αν θέλετε πλαίσια.

Το ένα αφορά στην στελέχωση των σχολείων μας και πόσους παραπάνω μόνιμους διορισμούς κάνουμε στα σχολεία μας, έτσι ώστε να έχουμε αυτό που όλοι χρειαζόμαστε -και εδώ συμφωνούμε σε αυτό-, δηλαδή μόνιμους εκπαιδευτικούς στα σχολεία μας, μόνιμους διορισμούς στα σχολεία μας, όπου εκεί έχουμε αρχίσει με σωστούς ρυθμούς από το 2020 από εκεί που δέκα χρόνια δεν είχε γίνει ένας διορισμός, έχουν γίνει πάνω από 28,5 χιλιάδες διορισμοί, 4 εκ των οποίων έγιναν φέτος. Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Και αυτοί οι διορισμοί δεν μας φθάνουν. Η αρχή όμως, έχει γίνει και έχουμε δείξει ότι το κατανοούμε στο επίπεδο αυτό.

Το δεύτερο έχει να κάνει με την ταχύτητα βάσει της οποίας ανταποκρίνεται το υπουργείο στις υπηρεσιακές μεταβολές.

Εδώ πέρα είναι δύο οι άξονες.

Ο πρώτος αφορά αμιγώς τις υπηρεσιακές μεταβολές, οι οποίες φέτος ξεκίνησαν νωρίτερα από το οτιδήποτε.

Ο δεύτερος και πολύ σημαντικός πάνω στον οποίο έρχεται η μεταρρύθμιση μας, έτσι ώστε όπως είπατε, να ξέρουμε τα κενά τουλάχιστον σε μεγάλο βαθμό και να φτάνουμε σε δεύτερη φάση τον Σεπτέμβριο και όχι σε τρίτη το Νοέμβριο εκ των προτέρων.

Αντιστρέφουμε λοιπόν, το σύστημα και από εκεί που κάθε διευθυντής σχολικής μονάδας αναφέρει τα κενά σε κάθε διευθυντή πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ο οποίος με τη σειρά του τα περνάει στο Υπουργείο με αποτέλεσμα να τα γνωρίζουμε αυτά μία ή δυο εβδομάδες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, αυτό το πράγμα να γίνεται αντίστροφα, δηλαδή να καταγράφονται από το Υπουργείο στην Άνοιξη της προηγούμενης χρονιάς με πολύ μεγάλο βαθμό εμπιστοσύνης και η όποια απόκλιση υπάρχει στην αρχή της σχολικής χρονιάς.

Πάντα θα υπάρχουν αποκλίσεις. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί, οι οποίοι δεν αναλαμβάνουν εκείνη τη στιγμή, υπάρχουν εκπαιδευτικοί με ανάγκες, υπάρχουν εκπαιδευτικοί οι οποίοι έχουν κάποια αρρώστια, υπάρχουν εκπαιδευτικοί, οι οποίοι έχουν κάποια εγκυμοσύνη»

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *