
Νέο «ματς»: Προκοπίου κατά Ηλιόπουλου και Ηλιόπουλος κατά Προκοπίου
-Υπό κανονικές συνθήκες, αύριο το πρωί θα συνεδρίαζε, το Διοικητικό Συμβούλιο του Υπερταμείου για να ανοίξει τις οικονομικές προσφορές, με την ελπίδα ότι τέλος Οκτωβρίου, θα είχε ανακοινωθεί ο πλειοδότης επενδυτής για το Λιμάνι του Λαυρίου. Οι ενστάσεις ωστόσο που κατέθεσαν, η Olympic Marina εναντίον της Jet Plan Shipping CΟ αλλά και του εφοπλιστή Μάριου Ηλιόπουλου της Seajets εναντίον του Γ. Προκοπίου, μπλοκάρουν τη διαδικασία, επομένως η απόφαση για το ποιος θα ελέγχει το Λιμάνι του Λαυρίου για τα επόμενα 36 χρόνια, μετατίθεται για του χρόνου. Υπενθυμίζεται, ότι στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού συμμετείχαν 5 επενδυτικά σχήματα: Η Κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – CELESTYAL.
Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, μεταξύ άλλων, διαχειρίζεται το εμπορικό τμήμα του λιμένος Καβάλας, ενώ η Celestyal είναι ένας από τους κύριους χρήστες κρουαζιέρας του λιμένος Λαυρίου. Η Κοινοπραξία ΙΝΤΕΡΚΑΤ Α.Ε. – BEAUFORT SEA SHIPPING CORPORATION – NEWSPHONE HELLAS S.A., στην οποία ανήκει η Levante Ferries. Η Κοινοπραξία OLYMPIC MARINE S.A. – CRUISE TERMINAL INVESTMENT LIMITED SARL. Δηλαδή η κοινοπραξία του εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου που διαχειρίζεται την Olympic Marine στο Λαύριο και της CRUISE TERMINAL INVESTMENT LIMITED SARL του ναυτιλιακού κολοσσού της MSC, η οποία έχει εκδηλώσει αρχικό ενδιαφέρον για το Κατάκολο. Η ISRAEL SHIPYARDS INDUSTRIES LTD με τη JET PLAN SHIPPING CΟ του εφοπλιστή Μάριου Ηλιόπουλου της Seajets.